Strona Trenera Personalnego – Mieszko Bulik 

Od czego zaczęliśmyZałożyciele marki zgłosili się do nas na wczesnym etapie tworzenia swojego biznesu, co dało nam odpowiednią przestrzeń do stworzenia wyraźnej marki podążającej za potrzebami świadomego konsumenta. Można śmiało powiedzieć, że towarzyszyliśmy i pomagaliśmy na każdym technicznym etapie rozwoju projektu. Zaprojektowaliśmy nie tylko wizerunek, sklep oraz komunikację, pomogliśmy również w organizacji sesji zdjęciowych oraz w […]

Jak być kreatywnym w biznesie – 10 porad do zastosowania w codziennym życiu 

kowcy twierdzą, że prawie wszyscy jesteśmy kreatywni… dopóki system edukacji i kalka kulturowa nie zdecydują się wyeliminować tej umiejętności. Dzieci w młodym wieku potrafią odpowiadać na pytania, rozwiązywać łamigłówki i wymyślać kreatywne rozwiązania, często nie myśląc o konsekwencjach i nie oceniając innych. Charakteryzują się nieograniczoną wyobraźnią, która przyda się wielu z nas również w dorosłym życiu.

5 Pytań, które musisz sobie zadać przed napisaniem tekstu na stronę 

Ludzie nie czytają tekstu na stronie internetowej w taki sam sposób, jak czytają książkę lub czasopismo. W rzeczywistości użytkownik już nie czyta. Skanuje. Oczy wędrują między liniami, zatrzymując się na tych kilku, które przykuwają uwagę. Zapamiętaj to i upewnij się, że takie teksty są na Twojej stronie.

Strona i rozwój produktu – Synergia 

Od czego zaczęliśmyZałożyciele marki zgłosili się do nas na wczesnym etapie tworzenia swojego biznesu, co dało nam odpowiednią przestrzeń do stworzenia wyraźnej marki podążającej za potrzebami świadomego konsumenta. Można śmiało powiedzieć, że towarzyszyliśmy i pomagaliśmy na każdym technicznym etapie rozwoju projektu. Zaprojektowaliśmy nie tylko wizerunek, sklep oraz komunikację, pomogliśmy również w organizacji sesji zdjęciowych oraz w […]

Newsletter, który nie wpada do Spamu

Dowiedz się Jak Stworzyć Newsletter, który Nie wpada do Spamu 

Czym jest Spam? SPAM to z definicji każda niechciana wiadomość. Oczywiście, to odbiorca decyduje, o tym, które wiadomości są mu przydatne, a które trafią do SPAMU. Wniosek jest prosty, jeśli odbiorca nie jest zainteresowany treścią Twojego Newslettera, to go po nie przeczyta i zaznaczy jako SPAM. Co w przyszłości poskutkuje, że reszta wysłanych przez Ciebie […]

Marketing na TikToku

Marketing na TikToku – Nowy Gigant, czy Zabawka dla Nastolatków? 

TikTok to stosunkowo nowa aplikacja – przynajmniej z perspektywy marketingu. Obecnie z TikToka korzysta na całym świecie ponad 2 miliardy osób, a w Polsce ponad 6 milionów. Oznacza to, że to medium ma ogromne zasięgi i daje możliwości dotarcia do szerokiego grona odbiorców. Czym jest TikTok? To aplikacja pełna krótkich filmików opartych na popularnych wyzwaniach […]