+48 603 51 36 36

Maciej Majchrowski

Maciej Majchrowski

'}}

Od czego zaczęliśmy

Założyciele marki zgłosili się do nas na wczesnym etapie tworzenia swojego biznesu, co dało nam odpowiednią przestrzeń do stworzenia wyraźnej marki podążającej za potrzebami świadomego konsumenta. 

Można śmiało powiedzieć, że towarzyszyliśmy i pomagaliśmy na każdym technicznym etapie rozwoju projektu. Zaprojektowaliśmy nie tylko wizerunek, sklep oraz komunikację, pomogliśmy również w organizacji sesji zdjęciowych oraz w późniejszej promocji marki.

6

Osobowy zespół

Zawsze dobieramy zespół pasujący do specyfiki projektu...

75

Dni realizacji

Od rozpoczęcia projektu

do oddania go w wersji testowej.

15

Godzin konsultacji

Od rozpoczęcia projektu

do oddania go w wersji testowej.

Lista naszych zadań

Stworzenie wizerunku graficznego
Budowa Sklepu on-line
Automatyzacja procesów sprzedaży

Organizacja i wykonanie sesji Foto/Wideo

Automatyzacja procesów sprzedaży

Kreacja marki i wizerunku

Na początku, razem z założycielami marki, precyzyjnie określiliśmy jaki upodobania posiada modelowy klient oraz jaki wartości powinna reprezentować marka SenseLine.

Zaprojektowaliśmy więc logotyp, który oprócz walorów estetycznych musiał spełniać pewne wymogi techniczne. Logo pojawia się nie tylko w przestrzeni wirtualnej ale również na metkach, naszywkach, haftach i opakowaniach. Dlatego znak musiał być skalowalny i być czytelny w wielu rozmiarach. 

Opracowaliśmy również akcenty wizualne w postaci egzotycznych roślin. 

Odpowiednio wykorzystane rośliny na zdjęciach pozwoliły na wytworzenie trój-planowości i głębi na zdjęciach.

Stworzyliśmy paletę kolorystyczną marki, która w późniejszym etapie projektu wyewoluował z powodów zmian trendów. Ograniczyliśmy więc kolory do barwy monochromatycznej czarni i bieli. 

Zajęliśmy się również pracą Copywritterską gdzie wyznaczyliśmy ton komunikacji, który pojawia się w opisach produktów, w postach social-media czy nawet w automatycznych wiadomościach.

Budowa sklepu i konfiguracja narzędzi

Równolegle do planowania komunikacji marki opracowywaliśmy techniczną sferę działaności SesneLine. Widzieliśmy już z jakim komunikatem chcemy dotrzeć do klienta, teraz przyszedł czas na zaprojektowanie ścieżki sprzedażowej.

Zdefiniowaliśmy więc doświadczenie zakupowe jaki powinien mieć potencjalny klient kupując produkty SenseLine: 

  • proste w obsłudze 
  • inspirujące oraz angażujące w zgłębienie produktu
  • pewne i z poczuciem bezpieczeństwa

Po zaprojektowaniu modelu funkcjonalnego oraz omówieniu z założycielami szczegółów działania, przystąpiliśmy do budowy sklepu. 

Wykorzystaliśmy platformę WooCommerce z uwagi na szeroką możliwość integracji z zewnętrznymi platformami marketingowymi oraz łatwość obsługi. 

Łatwość obsługi sklepu występuje również w panelu administracyjnym. Właściciele marki otrzymali od nas rozszerzony pakiet instrukcji wideo, który pomógł im się poczuć pewnie.

Finalna platforma to minimalistyczny projekt umożliwiający szereg konfiguracji technicznych oraz integracji z narzędziami marketingowymi. 

Ścieżka zakupowa jest intuicyjna, zoptymalizowana i ergonomiczna (również na urządzeniach mobilnych) 

Zobacz nagranie z witryny

Foto-sesja produktowa

Byliśmy odpowiedzialni również za wykonanie 3 sesji zdjęciowych.  

Pomogliśmy dobrać modelki oraz ich profil urody, opracowaliśmy finalny wygląda zdjęć, skupiając się do nawiązań do natury oraz podkreśleniu jakości produktów.

Finalnie byliśmy również odpowiedzialni za stworzenie serii filmów promocyjnych w stylu teledyskowym, których zadaniem było przedstawienie produktów jako zmysłowe i prestiżowe. 

We wszystkich sesjach postawiliśmy na naturalne światło oraz monochromatyczne barwy tła. Razem z wykonaniem Foto-sesji, udało nam się stworzyć początkowy materiał dla Social-Media i opracować model publikacji dla Instagram. 

[block id="galeria-senseline"]