Od czego zaczęliśmy
Kuźnia aktualnie to dosyć znane miejsce w Łodzi.
Wyróżnia je jakość i zdrowe podejście do świata fitness, jest kojarzona z miejscem prestiżowym i profesjonalnym. Jednak nie zawsze tak było …a przynajmniej nie wizerunkowo.
Od samego początku Kuźnia wyróżniała się od typowych siłowni czy klubów fitness, jednak bez odwiedzenia miejsca osobiście trudno było się o tym przekonać.
Jako nasz główny cel postawiliśmy sobie: wzmocnienie wizerunku w sieci i to na każdym polu. Dlatego Kuźnie Centrum Atletyki możecie znaleźć nie tylko na Facebook czy Google ale też na Tik-Tok czy nawet na Spotify gdzie publikowany jest Podcast Trenerski.
5
Osobowy zespół
Zawsze dobieramy zespół pasujący do specyfiki projektu...
28
Dni realizacji
Od rozpoczęcia budowy Wizerunku
do oddania Finalnej Wersji.
7
Godzin konsultacji
Od rozpoczęcia projektu
do oddania go w wersji testowej.
Komunikacja On-Line
Pierwszym elementem na którym się skupiliśmy była spójność komunikacji wizualnej. Styl wizerunku opieraliśmy na logotypie oraz samym charakter wnętrza.
Postawiliśmy na surową stylistykę, obdrapaną farbę jako akcenty wizualne i czarne tło. Wszystko dopełnione jest wyraźnymi i stanowczymi napisami. W typografii występującej w social-media zastosowaliśmy kursywę aby nadać większej dynamiki
Na siłowni występuje 5 stref do ćwiczeń (Siłowania, Fitness, Fight, Kalistenika i Cross). Każdej z nich przyporządkowaliśmy inną komunikację kolorystyczną. Za identyfikacją wizualną poszła też podzielona komunikacja z odbiorcami, osoby korzystające z zajęć Fitness niekonicznie są przecież odbiorcami postów z strefy Fight, dlatego każda strefa otrzymała osobną grupę na Facebook.
Można śmiało powiedzieć, że towarzyszyliśmy i pomagaliśmy na każdym technicznym etapie rozwoju projektu. Zaprojektowaliśmy nie tylko wizerunek, sklep oraz komunikację, pomogliśmy również w organizacji sesji zdjęciowych oraz w późniejszej promocji marki.
Zobacz nagranie z witryny
Budowa sklepu i konfiguracja narzędzi
Równolegle do planowania komunikacji marki opracowywaliśmy techniczną sferę działaności SesneLine. Widzieliśmy już z jakim komunikatem chcemy dotrzeć do klienta, teraz przyszedł czas na zaprojektowanie ścieżki sprzedażowej.
Zdefiniowaliśmy więc doświadczenie zakupowe jaki powinien mieć potencjalny klient kupując produkty SenseLine:
Po zaprojektowaniu modelu funkcjonalnego oraz omówieniu z założycielami szczegółów działania, przystąpiliśmy do budowy sklepu.
Wykorzystaliśmy platformę WooCommerce z uwagi na szeroką możliwość integracji z zewnętrznymi platformami marketingowymi oraz łatwość obsługi.
Łatwość obsługi sklepu występuje również w panelu administracyjnym. Właściciele marki otrzymali od nas rozszerzony pakiet instrukcji wideo, który pomógł im się poczuć pewnie.
Finalna platforma to minimalistyczny projekt umożliwiający szereg konfiguracji technicznych oraz integracji z narzędziami marketingowymi.
Ścieżka zakupowa jest intuicyjna, zoptymalizowana i ergonomiczna (również na urządzeniach mobilnych)
Byliśmy odpowiedzialni również za wykonanie 3 sesji zdjęciowych.
Pomogliśmy dobrać modelki oraz ich profil urody, opracowaliśmy finalny wygląda zdjęć, skupiając się do nawiązań do natury oraz podkreśleniu jakości produktów.
Finalnie byliśmy również odpowiedzialni za stworzenie serii filmów promocyjnych w stylu teledyskowym, których zadaniem było przedstawienie produktów jako zmysłowe i prestiżowe.
We wszystkich sesjach postawiliśmy na naturalne światło oraz monochromatyczne barwy tła. Razem z wykonaniem Foto-sesji, udało nam się stworzyć początkowy materiał dla Social-Media i opracować model publikacji dla Instagram.